Podstawowe zasady budowania masy mięśniowej

Wszystko, co robisz, rób ze spokojem. Na efekty swojego treningu również musisz trochę poczekać, ale to właśnie cierpliwość i dobrze przygotowany plan treningowy na masę pozwolą osiągnąć Ci sukces.

Rozsądne ćwiczeniami

Na początku najlepiej poradź się instruktora, który pomoże Ci w obraniu właściwej drogi dla Ciebie. Dobór planu treningowego powinien być ustalany indywidualne według Twoich predyspozycji.

Jedzenie, które buduje Twoje mięśnie

Plan treningowy na masę to nie tylko ćwiczenia i wysokie obciążenia. To równie dobrze zbilansowana dieta, która zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby. Przyrządzaj sobie pięć pełnowartościowych posiłków dziennie. Przede wszystkim zadbaj o dobrą ilość białka i węglowodanów. Ciągłe jedzenie wysokokalorycznych śmieciowych posiłków na nic Ci się nie zda. Dzięki takiemu jedzeniu możesz wyłącznie wyhodować oponkę na brzuchu.

Dobre suplementy

Wbrew pozorom suplementy dla sportowców to nie tylko sterydy, których nie dotknie żaden zawodowiec. Jeśli chcesz zbudować prawdziwą masę mięśniową powinieneś zażywać jakieś suplementy. Oczywiście przede wszystkim rób to z głową i ze wskazówkami od doświadczonych trenerów i dietetyków. Wszystko, co jest zażywane w odpowiednich ilościach jest zdrowe. Tak samo jest w tym przypadku. W czasie treningu potrzebujesz ogromnych ilości białek, z którymi możesz mieć problem w ich dostarczaniu do organizmu. Suplementy białkowe zdecydowanie ułatwią Ci to zadanie. Zawierają wysokiej jakości białka zwierzęce, które są zupełnie naturalne i bezpieczne dla Ciebie.

Mięśnie, które rosną, kiedy Ty śpisz

Oczywiście, że najpierw musisz je do tego zmusić dobrym treningiem. Plan treningowy na masę powinien uwzględniać dni treningu i dni odpoczynku. W innym wypadku możesz wyrządzić sobie sporą krzywdę. Wszystko, co robisz rób rozsądnie. Szczególnie na początku wsłuchaj się w swój organizm, jeśli będzie Ci podpowiadał, że jest już naprawdę zmęczony to odpocznij, zrób sobie jeden, dwa dni przerwy. A w całym okresie treningu zadbaj o swój zdrowy sen i czas, w którym odpoczniesz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *